Job expirat
- inregistreaza solicitarile de informatii sau nemultumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail sau fax
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate.
- emite facturi si chitante clientilor
- inregistreaza in timp real livrarile de marfuri in fisa de client
- pastreaza legatura cu clientii in vederea urmaririi incasarilor
- alte activitati administrative precum managementului intrarilor si iesirilor de documente
- limba engleza nivel mediu reprezinta avantaj
- o alta limba straina constituie un avantaj
- minum studii medii
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office
- bune abilitati de comunicare
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii
- salariul se negociaza in cadrul interviului
- se ofera posibilitatea avansarii in companie
Societate privata cu capital integral romanesc, ce activeaza in domeniul importului si distributiei de utilaje pentru spalatorii auto, precum si detergenti auto profesionali.