Job expirat
- inregistreaza solicitarile de informatii sau nemultumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail sau prin sistemul de chat
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- filtreaza solicitartile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate.
- limba engleza ¿ nivel avansat
- o alta limba straina constituie un avantaj
- minum studii medii
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office
- bune abilitati de comunicare
- persoana EXTREM DE ORGANIZATA, analitica, FOARTE atenta la detalii...
CUPOSTINTE PC SI NAVIGARE PE ITERNET ( WORD, EXCEL, INTERNET EXPLORER, BAZE DE DATE ) NIVEL AVANSAT
- salariul se negociaza in cadrul interviului
- se ofera posibilitatea avansarii in companie
POSTUL ESTE VALABIL PENTRU BIROUL DIN BUCURESTI
societate cu capital privat ce efectueaza transporturi internationale de marfuri pentru import/export si tranzit, in trafic rutier, feroviar, aerian, fluvial, maritim, grupaj, conventional, containerizat si agabaritic.