Customer support

Sc Inio Srl

21-12-2015 | EXPIRA LA 23-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- inregistreaza solicitarile de informatii sau nemultumirile primite fie telefonic, fie prin e-mail sau prin sistemul de chat
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme
- filtreaza solicitartile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate.


CERINTE

- minum studii medii
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office
- bune abilitati de comunicare
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii


BENEFICII OFERITE

- salariul se negociaza in cadrul interviului
- se ofera posibilitatea avansarii in companie


DESCRIEREA FIRMEI

Piata online din Romania castiga teren. Noi suntem un nou magazin online care ii ajuta pe toti romanii sa-si faca toate cumparaturile pentru casa in doar cateva minute. Platforma noastra, a fost lansata de curand si este o investitie suta la suta romaneasca. Campaniile de promovare a noului produs web se vor diferentia prin latura lor sociala iar zona destinata exclusiv producatorilor romani si a produselor made in Romania este urmatorul pas in dezvoltarea platformei. In acest moment noi comercializam produse la preturi extrem de competitive, o gama variata de produse pentru bucatarie, dormitor, mobilier, produse fashion.
Te invităm în echipa noastră, unde activitatea de telesales este întotdeauna o provocare. Daca esti tentat si daca iti place sa lucrezi alaturi de o echipa tanara si dinamica, daca bagajul tau de cunostinte este destul de pregatit, contacteaza-ne. Suntem convinsi ca vom face o super echipa!