Customer support

SETRIO SOFT SRL

10-12-2013 | EXPIRA LA 09-01-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Care sunt principalele responsabilităţi?
Esenţa acestei activităţi constă în consilierea clienţilor în vederea protejării financiare împotriva riscurilor la care sunt expuse bunurile/afacerile acestora, sănătatea sau viaţa lor şi/sau a familiei lor şi/sau a angajaţilor acestora.
Un proces simplu, în doar trei etape:
Stabilirea, împreună cu potenţialii clienţi, a tuturor elementelor de risc ce privesc o persoană/familie/afacere
Ofertarea, explicarea avantajelor şi beneficiilor oferite prin asigurare şi finalizarea vânzării
Menţinerea clienţilor existenţi în portofoliu.

Care sunt activităţile zilnice?
Identificarea potenţialilor clienţi Identificarea nevoilor de protecţie financiară privind bunurile/afacerile acestora, sănătatea sau viaţa lor şi/sau a familiei lor şi/sau a angajaţilor acestora
Stabilirea întâlnirilor de vânzare
Întâlnirile de vânzare
Elaborarea de oferte personalizate pentru potenţialii clienţi
Menţinerea unei legături permanente cu clienţii din portofoliu.


CERINTE

-Să-i placă să promoveze şi să vândă produse şi servicii
-Dorinţă de câştig, concretizată în obiective financiare proprii
-Capacitate de relaţionare cu diverse tipologii de oameni
-Excelente abilităţi de comunicare şi negociere
-Orientare către obţinerea de rezultate
-Dorinţă de învăţare
-Spirit antreprenorial
-Abilitate de planificare şi organizare eficientă a timpului
Dezvoltarea altor abilităţi şi dobândirea cunoştinţelor necesare procesului de vânzare al asigurărilor, se vor realiza prin modulele de training oferite de Angajator.


BENEFICII OFERITE

Un sistem de remuneraţie avantajos, cu venituri nelimitate, în funcţie de realizări
Beneficii non-financiare acordate în funcţie de performanţele înregistrate
Oportunităţi de carieră şi recunoaşterea performanţelor
Suport logistic şi operaţional, suport în activitatea de ofertare şi vânzare (platformă vânzări, asistenţa unei echipe dedicate, materiale suport vânzare şi marketing, etc.), pentru o cât mai bună desfăşurare a activităţii
Stil de lucru independent, implicând libertatea organizării propriului program
Obiective clare şi măsurabile stabilite împreună cu coordonatorul de echipă, pornind de la obiectivele financiare proprii
Desfăşurarea activităţii într-o echipă de profesionişti ce oferă constant suport şi pregătire.