CUSTOMER SERVICE & SUPPORT MANAGER

BRAINSPOTTING

06-02-2006 | EXPIRA LA 08-03-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este una dintre marile companii din domeniul distributiei IT


CERINTE

- Experienta intr-o pozitie similara min. 5 ani;
- Cunostinte tehnice solide in domeniul IT hardware - avantaj;
- Studii superioare (de preferinta IT sau/si economice);
- Cunostinte IT: MS Office, Lotus Notes, ERP;
- Engleza ¿ avansat
- Abilitati de comunicare, usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale, organizare, planificare, negociere;
- Capabil sa conduca oameni, sa delege sarcini si responsabilitati; capabil sa gestioneze situatii de criza, sa ia decizii ferme si la momentul potrivit
- Atitudine pozitiva, pro-activa, initiativa, dinamism.


DESCRIEREA FIRMEI

\" BRAINSPOTTING - The IT&C Recruitment Professionals
We recruit IT&C specialists (technical, consulting, sales&marketing) and managers (middle to top) for local and international corporate clients.\"