Customer Service Specialist

ITex

12-12-2008 | EXPIRA LA 18-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este unul dintre cei mai importanti implementatori si integratori de solutii complexe de business de pe piata locala. Postul presupune:
-inregistrarea si rezolvarea solicitarilor si reclamatiilor;
-acordarea de asistenta si consiliere clientilor;
-urmarirea contractelor si oferirea informatiilor catre clienti cu privire la stadiul acestora.


CERINTE

-studii superioare finalizate;
-exeperienta in relatii cu clientii;
-experienta pe un post similar in departamentul de service;
-cunostinte de operare cu suita Office;
-engleza nivel mediu;
-persoana organizata, meticuloasa,orientata catre client.


BENEFICII OFERITE

Salariu motivant
Mediu de lucru placut intr-o companie cu renume pe piata de solutii IT


DESCRIEREA FIRMEI

ITex este prima alegere in furnizarea serviciilor de recrutare si consultanta HR in domeniul IT&C, asigurand servicii de calitate atat pentru candidati cat si pentru companii.
Candidatii nostri au atitudinea potrivita, abilitatile tehnice necesare performantei si acelasi set de valori cu cel al companiei pentru care ii propunem.
Clientii nostri au un mediu organizational sanatos si credinta ferma ca oamenii reprezinta cea mai valoroasa resursa a afacerii lor.
Scopul nostru este acela de a ajuta companiile in indeplinirea obiectivelor strategice pe care si le-au propus pe termen lung, asigurandu-le accesul la cei mai potriviti candidati. Putem descoperi acele elemente care determina compatibilitatea intre angajat si angajator prin identificarea talentului si valorii.

Serviciile oferite de ITex sunt:
- Executive Search si Recrutare de specialisti IT&C (incluzand testarea tehnica a candidatilor indiferent de aria tehnologica in care profeseaza);
- Diagnoza organizationala si testarea satisfactiei angajatilor;
- Consultanta in: dezvoltare profesionala, managementul schimbarii, evaluarea performantelor, relatia angajat angajator.