Customer Service Specialist

TRENKWALDER

15-01-2015 | EXPIRA LA 14-02-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Trenkwalder impreuna cu clientul sau, companie din domeniul comertului ridicat al zaharului, ciocolatei si produselor zaharoase, o persoana pentrul postul de Customer Service Specialist.

RESPONSABILITATILE POSTULUI:
-Analizarea evolutiei stocului in timp, fata de planurile de livrare;
-Informarea Managerului Customer Service in legatura cu deviatile de stoc si realizarea unor masuri corective;
-Plasarea comenzi de cumparare, in concordanta cu termenii comerciali si de livrare ai fabricii;
-Comunica permanent cu prestatori de servicii logistice din strainatate;
-Urmarirea volumului de productie cu fabricile de aprovizionare si monitorizeaza programul de transport;
-Efectueaza postarea marfi in SAP, verifica si rezolva orice problema legata de calitate, care apare la primirea marfurilor;
-Urmarirea de noi produse (date logistice, data sosirii);
-Proceseaza documentele legate de intrari si facturile;
-Tranzatii in SAP.


CERINTE

CERINTELE POSTULUI:
-Studii universitare terminate;
-Experienta min 2 ani de zile de preferat in Aprovizionare, Logistica sau Relatii cu clientul;
-Limba Engleza nivel avansat;
-Cunostinte bune de operare in MS Office;
-Cunostinte bune de operare in SAP (de preferat);
-Gandire logica si structurata;
-Persoana indreptat spre rezultate;
-Proactivitate si implicare;


DESCRIEREA FIRMEI

Trenkwalder este o companie specializata in servicii de resurse umane. Serviciile noastre: recrutare, angajare temporara, cercetari de piata, salarizare si administrare de personal,training, teambuilding.

Trenkwalder este una dintre cele mai mari companii de recrutare, selecţie şi plasare de personal din România, având 9 filiale în Sibiu, Bucureşti, Piteşti, Oradea, Timişoara, Cluj, Iaşi, Arad, Braşov cu 99 de consultanţi şi venituri consolidate de 22 de milioane de euro în 2011 (Trenkwalder şi Trenkwalder Services). Trenkwalder este membră a Asociaţiei Române a Agenţilor de Muncă Temporară (ARAMT).