Customer Service/Secretariat

Prior Media Group

25-10-2013 | EXPIRA LA 27-10-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din firma
Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
Actualizarea bazei de date, documente
Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
Comenzi papetarie si cele necesare activitatii de protocol
Comenzi de carte straina si romaneasca
Solicitarea de proforme la editurile externe pentru reinnoirea abonamentelor
Intretinerea legaturii de comunicare cu transportatorii din Franta, Germania si Anglia


CERINTE

Utilizarea tehnicii de calcul si cunostinte Microsoft Office, navigare Internet – nivel avansat.
Cunostinte limba engleza scris/vorbit– nivel avansat.
Cunostinte limba franceza scris/vorbit– nivel avansat.
Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
Capacitate de a concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
Capacitate de a respecta termene limita
Atentie catre detalii
Placere si abilitate de a invata lucruri noi
Responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate
Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
Preluarea si directionarea apelurilor telefonice


BENEFICII OFERITE

Se discuta la interviu