Customer Service Representative - Limba Bulgara

leoHR

24-02-2016 | EXPIRA LA 25-03-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Să furnizeze servicii eficiente din punct de vedere al satisfacţiei clientului, cu respectarea procedurilor şi reglementărilor locale;
- Să urmărească împreună cu departamentul de vânzări stadiul reclamaţiilor privind calitatea, să informeze clienţii cu privire la stadiul acestor reclamaţii, să arhiveze toate documentele legate de reclamaţii;
- Să sprijine punerea în aplicare a strategiilor de vânzare /lanţului de aprovizionare prin creşterea satisfacţiei clienţilor, conform standardelor şi procedurilor în vigoare.


CERINTE

- Cunoasterea limbii bulgare la nivel avansat;
- Cunoștințe bune de operare PC și a pachetului Microsoft Office - Excel;
- Foarte bune abilități de comunicare și negociere;
- Orientare către identificarea soluțiilor;
- Atitudine pozitivă.


BENEFICII OFERITE

- Pachet atractiv de compensatii si beneficii ;
- Oportunitatea de a lucra cu o echipa de profesionisti ;
- Dezvoltarea profesionala prin expertiza practica ;
- Mediu de lucru dinamic.

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam, trimite CV-ul tau la office@leoHR.ro cu subiectul " Customer Service Representative - Limba Bulgara ".


DESCRIEREA FIRMEI

leoHR was born out of a desire to provide adaptable HR solutions for diverse business environments.

leoHR is a new and fresh concept who puts in service for both parties, companies and candidates, its expertise gathered in more than 15 years of human resources multinational consultancy companies and strategic management roles in different national and overseas environments.

leoHR brings a new approach in HR services, coming with a more human touch manner in the search and selection process, soft skills trainings and human resource consultancy. We highly value our customers, both companies and candidates, and our goal is to deliver the high quality services that we’d like to receive from others.

EXCELLENCE … is what we DO !!!

Thank you for visiting www.leoHR.ro for other challenging vacancies