CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE (CSR_1.06)

AECTRA ROMANIA

12-02-2006 | EXPIRA LA 14-03-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- intocmirea de facturi fiscale;
- evidenta stocuri;
- intocmirea de oferte;
- urmarire si raportare debite;
- mentinerea unui contact permanent si direct cu clientii si furnizorii;


CERINTE

- absolvent (a) de facultate cu profil economic/agricol;
- experienta de minim 1 an in mediul comercial;
- disponibilitate in a oferi suport/asistenta;
- excelente abilitati de comunicare;
- bine organizat(a), capabil(a) sa stabileasca si sa lucreze pe prioritati si sub presiune;
- capacitate de asimilare si procesare rapida a informatiilor si de adaptare la schimbare;
- fire deschisa, energica, dinamica, plina de resurse, cu spirit de echipa, rabdatoare si cu deosebita atentie la detalii ;
- tinuta si limbaj profesionale;
- cunostinte de proceduri vamale;
- cunostinte IT (operare Windows, suita Microsoft Office, baza de date);
- limba engleza/franceza (scris, citit, vorbit).


DESCRIEREA FIRMEI

Grup de firme lider in distributia de materii prime pentru industrie si agricultura, cauta sa aduca in echipa sa noi oameni de valoare alaturi de care sa atinga obiectivele strategice.

Daca sunteti deschisi catre nou, imaginativi, determinati sa reusiti in viata, daca sunteti convinsi ca puteti aduce valoare adaugata atat in mediul de afaceri cat si mediului social printr-o filosifie de castigator prin excelenta, atunci va asteptam sa va alaturati echipei noastre.