Customer Service (Representative)- Back Office Invoicing Cod BO - B

Human Rent Romania S.R.L.

08-05-2007 | EXPIRA LA 07-06-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Obiective:
- Realizarea facturilor pentru clienti - proforma si facturi finale.
- Verificarea discount-urilor oferite clientilor.
- Controlarea procesului de facturare in conformitate cu prevederile legii.
-Intocmirea de rapoarte pentru departamentul de
retail.

Responsabilitati:
- Procesarea tranzactiilor de vanzare .
- Realizarea proforme si facturi finale pentru tranzactiile de vanzare.
- Rezolvarea lunara a avizelor de livrare .
- Trimiterea facturilor catre clienti.


CERINTE

- Studii superioare finalizate in domeniul economic.
- Lb. engleza - avansat.
- Operare PC .
- Experienta in domeniu.
- Abilitati de comunicare si interrelationare.
- Spirit de echipa.
- Orientat spre client.


BENEFICII OFERITE

- Companie multinationala.
-Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic.
- Oferta salariala atractiva.


DESCRIEREA FIRMEI

HUMAN RENT ROMANIA S.R.L face parte din grupul multinational Human Rent cu sedii in Ungaria, Cehia, Slovacia si respectiv Romania. Are un numar de peste 5000 de angajati avand un rol dominant pe piata fortei de munca din Europa Centrala in domeniul recrutarii, plasarii fortei de munca temporara si permanenta.
Human Rent are o gama de servicii cat mai ample in domeniul resurselor umane. Sunt elaborate sisteme de module din care viitorii nostri parteneri pot sa-si aleaga solutia ideala:
- Consultanta si management in domeniul resurselor umane;
- Leasing forta de munca;
- Intermediere forta de munca;
- Organizarea cursurilor de limbi straine;
- Training de personal.

Pentru unul dintre clientii nostri, companie petroliera cu dezvoltare dinamica in Europa recrutam Customer Services(Representative) - Back Office Invoicing.