Customer Service Representative

OPS

01-03-2007 | EXPIRA LA 07-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- asistenta/suport clienti, parteneri;
- rezolvarea solicitarilor primite prin telefon, email;
- oferirea de informatii despre produse, programe, promotii, parteneri;
- proiect pe perioada determinata - pana la 30 iunie 2007


CERINTE

- cunostinte generale IT (hardware si software);
- limba engleza, scris, vorbit;
- experienta in relatiile cu clientii intr-un call center;
- abilitati comunicare, inter-relationare si lucrul in echipa;
- orientare catre client;
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii;
- dornica de a invata lucruri noi;
- Cunoasterea produselor software si experienta intr-un Call Center reprezinta un avantaj


DESCRIEREA FIRMEI

OPS, companie romano-elvetiana, este prima companie de Marketing Direct din Romania, ce ofera urmatoarele servicii: solutii integrate de marketing direct, fulfillment, call center, constituire si management baze de date, aplicatii software si hardware, etc.