CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE

LA FANTANA

30-04-2006 | EXPIRA LA 06-05-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preia si gestioneaza comenzile

- preia si gestioneaza solicitarile clientilor si ofera solutii in timp real

- colecteaza si administreaza date in sistemul informatic al companiei


CERINTE

- absolvent de studii superioare sau student ID / FR

- experienta relevanta in domeniul servicii clienti
(experienta intr-un Call Center reprezinta un avantaj)

- abilitati excelente de comunicare in limba romana si engleza

- orientare catre client

- cunostinte MS Office (Word, Excel)

- capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita

- prezenta agreabila si atitudine proactiva


BENEFICII OFERITE

Compania ofera un pachet salarial atractiv, cu posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-o companie in plina ascensiune, alaturi de un colectiv tanar si dinamic.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania La Fantana a fost infiintata in anul 2001, printr-o investitie initiala de 3 milioane de dolari, capital integral privat si majoritar suedez, constituindu-se ca raspuns la tendinta companiilor de a se orienta catre noul sistem, modern si eficient, de aprovizionare cu apa.

In anul 2003 au fost investite inca 3 milioane de dolari in cresterea productiei, cresterea parcului auto, deschiderea de noi filiale, implementarea sistemului ERP si comunicare, astfel ca investitia totala se va ridica la 6 milioane de dolari.

Intreaga afacere este cladita pe principiul parteneriatului, iar investitia este reciproca: clientii nostrii investesc incredere, iar noi profesionalism si experienta. Relatia este una speciala si are un singur scop - satisfactia consumatorului.