Customer Service Representative

WKH-Dezvoltare Organizationala

24-10-2007 | EXPIRA LA 23-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Mentinerea relatiilor cu clientii existenti, operarea bazei de date de gestiune a clientilor, evaluarea gradului de satisfactie al clientilor.


CERINTE

• Introducerea si actualizarea datelor clientilor in baza de date
• Gestionarea convorbirilor cu clientii si rezolvarea solicitarilor acestora
• Gestionarea feedback-ului clientilor si utilizarea acestuia
• Evaluarea gradului de satisfactie al clientilor prin utilizarea chestionarelor specifice
• Urmarirea primei livrari la clientii noi
• Intocmirea facturilor de prestari servicii ( automat din soft)
• Intocmirea listelor de livrare
• Intocmirea rapoartelor lunare de activitate
• Arhivarea contractelor si comenzilor clietilor
• Urmareste contractele reziliate si intocmenste factura finala


DESCRIEREA FIRMEI

WKH- Dezvoltare Organizationala face parte din grupul Ascendis - fiind cea mai mare firm¿ de consultan¿¿ româneasc¿ în domeniul Dezvolt¿rii Organiza¿iilor. Cu o experien¿¿ de 5 ani ¿i o echip¿ numeroas¿ de consultan¿i, suntem în m¿sur¿ s¿ abord¿m proiecte complexe de training, recrutare, evalu¿ri de personal, sisteme de conducere a performan¿ei ¿i multe altele. Parteneriatul cu Harrison Assessments a permis companiei WKH- Dezvoltare Organizationala s¿ aduc¿ pe pia¿a româneasc¿ un instrument recunoscut de evaluare, ce combin¿ precizia instrumentelor matematice cu rezultatele studiilor psihologice. Instrumentul de evaluare Harrison Assessments a fost conceput de c¿tre Dan Harrison pe baza unei cercet¿ri care a durat 30 de ani. Acesta a fost conceput astfel încât s¿ combine precizia instrumentelor matematice ¿i statistice cu rezultatele studiilor psihologice despre leg¿tura preferin¿e - performan¿¿. Elementul de noutate al acestui instrument este cuantificarea gradului în care anumite cerin¿e ale unui post sunt dezvoltate la un anumit individ.