Customer Service Representative

Plus HR Solutions

08-10-2007 | EXPIRA LA 07-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Coordoneaza si supravegheaza comenzile de materiale intre vanzatorii din teren si fabrica
- Informeaza clientii (interni & externi) referitor la livrari, facturi, plangeri, intarzieri
- Mentine si imbunatateste relatia cu clientii existenti
- Participa la activitati de Marketing (mailshot, expozitii, telephone sale, completare baze de date, etc.)
- Intocmeste documente diverse aferente activitatii: rapoarte saptamanale/lunare, contract, oferte, facturi, certificate de calitate, etc.
- R¿spunde prompt oric¿ror cereri sau întreb¿ri ale clien¿ilor (interni / externi) cu privire la diferite aspecte ale serviciilor / produselor companiei


CERINTE

- Studii superioare
- Engleza la nivel bun / avansat
- Bune cunostinte de MS Office, Internet, email
- Excelente abilitati de comunicare
- Bune abilitati de integrare in echipa
- Bun time management
- Orientare spre rezultate concrete si rezolvarea problemelor


DESCRIEREA FIRMEI

Clientul nostru este un producator major de sisteme integrate pentru industria materialelor de constructii, prezent de mai bine de 30 de ani pe intreg mapamondul. Pentru a raspunde dezvoltarii organizationale, clientul nostru cauta o persoana calificata pe pozitia de Customer Service Representative.