Customer Service Representative

KLG Europe Logistics

27-05-2015 | EXPIRA LA 26-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Gestoneaza relatia cu clientii existenti;
- Ofera informatii despre status-ul comenzilor atat intern, cat si extern;
- Raspunde solicitarilor si reclamatiilor clientilor;
- Utilizeaza in activitatea zilnica sistemele informatice ale companiei;
- Desfasoara activitati operationale: facturare, gestiune documente receptionate, raportare etc
- Implicare activa in eficientizarea proceselor din cadrul departamentului.


CERINTE

- Experinta in customer service/call center minim 1 an;
- Comunicare clara si usoara in orice situatie;
- Proactivitate in rezolvarea problemelor;
- Atitudine prietenoasa si deschisa;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu;
- Cunostinte de baza Excel.


BENEFICII OFERITE

Salariu fix
Bonuri de masa
Se asigura transportul de la Metrou Pacii la KLG (km 23 autostrada A1) si retur (aprox 15 min)
Program lucru 09.00-17.00