Customer service officer

MOTORACTIVE S.A.

14-01-2008 | EXPIRA LA 13-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Preia apelurile telefonice;
-Primeste documentele necesare eliberarii diferitelor documente (scrisori de iesire din tara, delegatii, imputerniciri dauna);
-Verifica conditiile de eliberare a acestor documente conform procedurilor interne Motoractive;
-Administreaza solicitarile/intrebarile primite de la clienti/potentiali clienti si transmite solicitarile clientilor primite de pe site/telefon catre departamentele direct interesate;
-Transmite copii ale diferitelor documente solicitate de clienti in limitele acordate de Line Manager (copii facturi, copii RCA, asigurare, DVI, carte identitate, contracte de leasing);
-Prioritizeaza impreuna cu expeditorii modul de transmitere al documentelor catre -terti;
-Inmaneaza tertilor documentele;
-Acorda informatii clientilor/potentialilor clienti in limitele acordate.


CERINTE

-persoana placuta;
-spirit de echipa, comunicativitate;
-cunostinte foarte bune de operare calculator (Word, Excel, mediu WEB);
-cunosterea limbii engleze (nivel avansat);
-studiile superioare constituie un avantaj.


BENEFICII OFERITE

-Salariu competitiv;
-Mediu de lucru competitiv;
-Training;
-Telefon mobil.


DESCRIEREA FIRMEI

Activitati de finantare in sistem leasing