Customer Service Officer

Motoractive

15-05-2007 | EXPIRA LA 14-06-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preia apelurile telefonice;
- Primeste documentele necesare eliberarii diferitelor documente (scrisori de iesire din tara, delegatii, imputerniciri dauna);
- Verifica conditiile de eliberare a acestor documente conform procedurilor interne Motoractive;
- Administreaza solicitarile/intrebarile primite de la clienti/potentiali clienti si transmite solicitarile clientilor primite de pe site/telefon catre departamentele direct interesate;
- Transmite copii ale diferitelor documente solicitate de clienti in limitele acordate de Line Manager (copii facturi, copii RCA, asigurare, DVI, carte identitate, contracte de leasing);
- Prioritizeaza impreuna cu expeditorii modul de transmitere al documentelor catre terti;
- Inmaneaza tertilor documentele;
- Acorda informatii clientilor/potentialilor clienti in limitele acordate.


CERINTE

- persoana placuta;
- spirit de echipa, comunicativitate;
- cunostinte foarte bune de operare calculator (Word, Excel, mediu WEB);
- cunosterea limbii engleze (nivel avansat);
- studiile superioare constituie un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

Activitati de finantare in sistem leasing.