Customer service officer

Motoractive

12-04-2007 | EXPIRA LA 12-05-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preia apelurile telefonice;
Primeste documentele necesare eliberarii diferitelor documente (scrisori de iesire din tara, delegatii, imputerniciri dauna);
Verifica conditiile de eliberare a acestor documente conform procedurilor interne Motoractive;
Administreaza solicitarile/intrebarile primite de la clienti/potentiali clienti si transmite solicitarile clientilor primite de pe site/telefon catre departamentele direct interesate;
Transmite copii ale diferitelor documente solicitate de clienti in limitele acordate de Line Manager (copii facturi, copii RCA, asigurare, DVI, carte identitate, contracte de leasing);
Prioritizeaza impreuna cu expeditorii modul de transmitere al documentelor catre terti;
Inmaneaza tertilor documentele;
Acorda informatii clientilor/potentialilor clienti in limitele acordate.


CERINTE

-persoana placuta;
-spirit de echipa, comunicativitate;
-cunostinte foarte bune de operare calculator (Word, Excel, mediu WEB);
-cunosterea limbii engleze (nivel avansat);
-studiile superioare constituie un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

Activitati de finantare in sistem leasing.