Customer Service Manager – project based (1 an)

PERSPECTIVE Group

29-12-2008 | EXPIRA LA 04-01-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru clientul nostru, firma multionationala cunoscuta care concepe, produce si comercializeaza in lumea intreaga solutii globale pentru transportul rutier, cautam o persoana dinamica si organizata pentru postul

Customer Service Manager - part time (1 an):
- Ofera suport dealerilor pentru utilizarea optima a unei aplicatii de CRM;
- Cand este necesar se deplaseaza in teritoriu pentru instruirea personalului in vederea utilizarii aplicatiei si le ofera suport;
- Sprijina dealerii in organizarea campaniilor de marketing;
- Urmareste si impulsioneaza dealerii sa utilizeze noua aplicatie CRM promovand facilitatile oferite de catre aplicatie;
- Pastreaza legatura cu departamentul de IT;
- Mentine la zi baza de date de clienti in CRM;
- Culege informatii din teritoriu ;


CERINTE

- Minima experienta intr-o pozitie similara (Customer Service) sau fara experienta dar cu bune cunostinte de operare PC;
- Preferabil sa fi avut ocazia de a utliza o aplicatie CRM;
- Foarte bune abilitati lingvistice: Engleza obligatoriu; Franceza prezinta un avantaj;
- Foarte bune cunostinte de PC;
- Persoana foarte organizata, comunicativa si persuasiva;
- Persoana hotarata si convingatoare;
- Dinamica, placuta si amabila, cu o atitudine pozitiva;
- De preferat sa aiba cunostinte generale de Marketing;
- Disponiblitate de a calatori in tara uneori;
- Permis de conducere – categoria B.


BENEFICII OFERITE

Se ofera

Conditii de munca foarte bune, salariu competitiv.


DESCRIEREA FIRMEI

HR Consulting & Recruitment