Customer Service Executive

ISG Romania

31-07-2007 | EXPIRA LA 30-08-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Comunica prin telefon, e-mail, fax cu clientii alocati (clienti din strainatate);
- Preia comenzile de la clienti, verifica daca informatiile sunt complete si le transmite apoi catre Data Entry Operators entru introducerea lor in sistem;
- Verifica comenzile setate in sitem , rezolva eventualele neclaritati din comenzi inainte ca acestea sa fie trimise in productie,si apoi le trimite catre departamentele de productie;
- Urmareste comenzile clientilor alocati pe toata perioada producerii lor, comunicand cu clientii, departementele de productie, facturare, depozit si logistica etc, pentru realizarea si livrarea in conditii optime a comenzilor;
- Mentine si actualizeaza baza de date cu clienti, preturi, si produse prin introducerea lor in Navision intr-un timp foarte scurt in asa fel incat sa nu ingreuneze procesul de facturare;
- Dezvolta si mentine o relatie profesionala, efectiva si eficienta cu toti clientii alocati;
- Realizeaza periodic si furnizeza la cererea Conducerii Companiei rapoarte de vanzari;
- Furnizeaza informatii catre Operatiuni, pentru a ajuta la stabilirea si reevaluarea permanente a nivelului de stoc pentru materiile prime si produsele achizitionate din portofoliu;
- Intocmeste, transmite si urmareste returnarea contractelor semnate de catre clientii alocati, conform proceduriilor companiei;
- Urmareste incasarea facturilor emise conform procedurilor stabilite;
- Urmareste primirea si arhivarea in ordine a declaratiilor vamale de la fabrici conform procedurilor companiei.


CERINTE

- Studii: de preferat absolvent studii superioare;
- Foarte bune cunostinte de operare PC (Word, Excel, Outlook etc);
- Limba Engleza: nivel avansat (scris vorbit, citit);
- Cunoasterea Limbii Germane reprezinta un avantaj, insa cunoasterea oricarei alte limbi straina va fi considerata un plus;
- Experienta: minim 1-2 ani intr-un department de customer service;
- Experienta in companii de productie reprezinta un avantaj;
- Persoana placuta, extrem de organizata si disciplinata, capabila sa lucreze fara o stransa coordonare;
- Excelente abilitati de comunicare (prin telefon /mail) si negociere.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o companie romano-austriaca prezenta, din 1999, pe piata romaneasca cu o gama de servicii specializate de consultanta in domeniul resurselor umane.