Customer Service Agent - Full time

DHL International Romania- Divizia Road Freight

06-12-2009 | EXPIRA LA 12-12-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Promovarea serviciilor, produselor companiei
- Identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii personalizate acestora
- Administrarea unui portofoliu
- Furnizarea sales lead-urilor in urma prospectarii pietei catre reprezentantii de vanzari
- Indeplinirea targeturilor individuale prin dezvoltarea clientilor existenti si castigarea de noi clienti


CERINTE

- Bune cunostinte PC (Excel, Word, Power Point)
- Bune abilitati de ascultare si de comunicare
- Abilitati de vanzare si negociere
- Planificare si organizare
- Orientare catre obtinerea rezultatelor propuse si si solutionarea problemelor
- Flexibilitate si entuziasm
- Initiativa
- Experienta anterioara pe un post similar constituie un avantaj


DESCRIEREA FIRMEI

Descriere companie DHLCustomer Service Agent - Full time

DHL este, incepand cu 2002, parte a grupului Deutsche Post Word Net alaturi de companii precum Danzas si Deutsche Post Euro Express. Unul dintre cele mai puternice brand-uri de pe piata mondiala, DHL a devenit marca intregului grup incorporand toate celelalte brand-uri legate de serviciile de transport.
In Romania inceputul a fost in 1991, cand DHL vine pe piata locala cu un serviciu de curierat rapid si performant, intern si international, pentru colete si documente.

Achizitionarea unor tehnologii de ultima ora si imbunatatirea continua a serviciilor au constituit intotdeauna prioritatea numarul 1 pentru DHL.
Toate serviciile furnizate de DHL Romania au la baza criterii de eficienta si calitate riguros stabilite.

Pentru DHL oamenii sunt cel mai important bun al companiei, iar Departamentul de Resurse Umane devine o piesa esentiala in sprijinirea obiectivelor strategice ale companiei. Aceasta perspectiva este transpusa in practica prin recrutarea de profesionisti pe baza unui set de competente bine definit, recompensand performanta si incurajand asumarea deplina a responsabilitatii in cazul slabei performante, promovand flexibilitatea si colegialitatea la locul de munca si pastrand integritatea comunicarii.
DHL investeste in oameni si dezvoltarea lor, programe de cursuri, de evaluare si dezvoltare a personalului sunt investitii pe termeni lung, de pe urma carora beneficiaza toate cele trei parti aflate in relatie directa pe piata: client - angajat - organizatie.

Astazi, cand spui DHL, spui seriozitate, profesionalism si rapiditate. Inseamna increderea intr-un lucru bine facut, certitudinea ca orice detaliu este prevazut si pus la punct.

DHL. WE MOVE THE WORLD!