Customer Service

Hilti Romania S.R.L.

04-03-2007 | EXPIRA LA 10-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

In charge of answering the client service phone and provide any information required or answering to the client questions.
To do invoices; warranty certificates; expedition documents, solving complaints.
Actualization and maintenance of customer databases.
Communication with territorial salesman.


CERINTE

CV with photo and motivation letter are required.
Flexible and proactive person, with good communication skills.
To have initiative.
Should speak english.
Very good computer skills.


DESCRIEREA FIRMEI

Pe langa faptul ca Hilti este lider global in produse si servicii pentru constructii, unii angajati cred ca pasiunea pentru oameni face din Hilti prima alegere. Altii sunt convinsi ca posibilitatea dezvoltarii profesionale le este la indemana. Poate ca este importanta valorilor firmei Hilti. Ei bine, fie ca este vorba despre perspectiva dezvoltarii personale sau scopul de a fi a unei companii globale, cel mai important lucru este cel pe care îl cautati DUMNEAVOASTRA
Hilti Group este lider mondial in dezvoltarea, fabricarea şi comercializarea produselor cu valuare adaugata mare si calitate ridicata, destinate clientilor profesionisti din domeniul constructiilor si intretinerii cladirilor. Gama noastra de produse acopera domeniile gauririi si demolarii, prinderilor directe, sistemelor de taiere si gaurire diamantata, sistemelor de ancorare si suportilor pentru instalatii, sistemelor antifoc, pozitonarii si masurarii cu laser, insurubarilor, ca si pe cel al sistemelor de taiere si slefuire a lemnului. Suntem hotarati sa actionam pentru excelenta in inovatie, calitate totala, relatii directe cu clientii si marketing competitiv.
Daca aveti o perspectiva similara asupra felului cum ar trebui sa fie domeniul afacerilor, nu ratati sansa de a va dezvolta cariera impreuna cu Hilti!