CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGER

Help Net Farma SA

08-02-2007 | EXPIRA LA 14-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Dezvolta si implementeaza programe de fidelizare ale clientilor;
- Implementeaza campanii de comunicare periodice prin direct mail cu clientii premium si atragere de noi clienti;
- Ofera mentenanta si contribuie la dezvoltarea bazei de date de clienti fideli;
- Implementeaza si organizeaza evenimente speciale pentru clientii premium si corporativi;
- Concepe, urmareste si implementeaza parteneriate in vederea obtinerii de beneficii pentru clientii Help Net;
- Creeaza sau dezvolta nise noi pe piata de retail prin studierea nevoilor individuale ale clientilor fideli;
- Asigura dialogul cu clientii fideli (e-mailinguri, chestionare, intrebarea farmacistului etc.);
- Ofera feed-back departamentelor de vanzari si achizitii asupra nevoilor clientilor si solutii pentru rezolvarea acestor nevoi;
- Concepe si executa campanii de target marketing.


CERINTE

- Studii superioare marketing/sociologie/medicina;
- Experienta in domeniile farmaceutic ¿ vanzari, marketing, comunicare reprezinta un avantaj;
- Experienta PC ¿ operare baze date, Word,Excel,Power Point;
- Excelente abilitati de comunicare, negociere, flexibilitate, persuasiune;
- Foarte bune abilitati de organizare si planificare;
- Orientare spre rezultate.


BENEFICII OFERITE

- Pachet atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Prima Farmacie Help Net a fost infiintata in Timisoara, in anul 1998. In prezent, Help Net detine peste 90 de farmacii in Bucuresti, Brasov, Sibiu, Pitesti, Ploiesti, Constanta, Arad, Timisoara, Jimbolia, Sannicolau Mare, Lugoj, Cluj, Alba Iulia, Slobozia si Satu Mare, iar extinderea continua.
Echipa Help Net Farma reuneste mai mult de 800 de profesionisti, cu studii in medicina, farmacie, management, informatica, resurse umane, marketing, juridic, comunicare, logistica sau aprovizionare.
Help Net investeste constant in pregatirea profesionala a echipei sale, pentru ca aceasta sa se poata adapta rapid la schimbarile care intervin pe piata si sa poata satisface eficient nevoile clientilor.