Customer Relationship Manager

HELP NET FARMA

07-05-2009 | EXPIRA LA 13-05-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Principalul obiectiv al postului consta in stabilirea si dezvoltarea relatiilor cu clientii, precum si fidelizarea acestora prin mijloace specifice.

Printre atributiile specifice postului pot fi enumerate:

1. Implementarea campaniilor de customer relationship management;
2. Managementul campaniilor de CRM.
3. Fidelizarea portofoliului de clienti.


CERINTE

1. Studii superioare marketing/sociologie/medicina;
2. Experienta minim 2 ani pe aceiasi pozitie;
3. Proactivitate si inovatie;
4. Orientare spre rezultate;
5. Excelente abilitati de comunicare si negociere.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial motivant;
- Posibilitatea de a va alatura unei echipe de profesionisti.


DESCRIEREA FIRMEI

Una dintre cele mai puternice si dinamice companii farmaceutice din Romania, aflata in plina expansiune.
Pentru posturile vacante din cadrul firmei, puteti aplica pe adresa resurse.umane@helpnet.ro sau pe fax 021 3082634