Customer Manager – Ploiesti, Bucuresti

SC AQUILA PART PROD COM SRL

25-11-2014 | EXPIRA LA 25-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

a) coordoneaza echipa de planificare achizitii si managerii de categorii in vederea asigurarii
b) se asigura ca toate partile implicate actioneaza in permanenta pentru a spori cunoasterea business-ului
c) determina termenii, timpii si procedurile de lucru , pe care le aliniaza la obligatiile partilor stipulate in contractele comerciale
d) responsabil de intocmirea planurilor de achizitii si vanzari la nivelul fiecarui punct de lucru , precum si de nivelul de executie
e) responsabil cu crearea și executarea strategiei de relationare cu clientii, asigura rețelele funcționale si implementarea matricei de comunicare, se implica in strategia de dezvoltare a afacerilor.
f) urmăreste performanța fiecarui client , pune în aplicare de măsuri corective pentru indeplinirea obiectivului P & L și intocmeste planurile strategice de consolidare


CERINTE

- studii superioare
- orientare spre performanta si dezvoltarea afacerii;
- abilitati de negociere, organizare si planificare;
- aptitudini de comunicare, spirit de echipa;
- experienta manageriala minim 3 ani (experienta in FMCG constituie avantaj)
- disponibilitate la program prelungit
- permis conducere CAT B
- domiciliul stabil in localitatile mentionate
- limbi straine( NIVEL - MEDIU /AVANSAT) : engleza
- cunostinte PC- Ms.Office- foarte bune


BENEFICII OFERITE

- posibilitatea dezvoltarii unei cariere intr-o multinationala;- venituri proportionale cu rezultatele obtinute
- masina, laptop, telefon mobil


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de transport si distributie nationala.