Customer Care Specialist

Pluri Consultants

10-10-2007 | EXPIRA LA 09-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Administrarea unui complex rezidential prin:
• Mentinerea legaturii cu furnizorii de utilitati si servicii
• Pastrarea legaturii cu clientii
• Transmiterea cerintelor clientilor catre persoanele avizate
• Promovarea serviciilor companiei


CERINTE

• Studii superioare absolvite
• Experienta prealabila de lucru in domeniul Customer Care, Front Office
• Buna cunostere a furnizorilor de utilitati si servicii
• Experienta in coordonarea activitatilor administrative constituie un avantaj
• Excelente abilitati de organizare si planificare
• Persoana dinamica, autonoma si dedicata
• Excelente abilitati de comunicare si relationare


BENEFICII OFERITE

• Pachet salarial atractiv !


DESCRIEREA FIRMEI

Pluri Consultants Romania ofera solutii globale pentru Capitalul Uman, companiilor din Romania si din strainatate.

Suntem o prezenta importanta pe piata de consultanta din Romania, cu o dezvoltare dinamica de-a lungul a peste 14 ani de existenta.

Pluri Consultants recruteaza pentru unul dintre clientii sai, companie multinationala, postul de CUSTOMER CARE SPECIALIST.