CUSTOMER CARE EXECUTIVE

AUTO COBALCESCU SRL

09-02-2007 | EXPIRA LA 15-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- relatia directa cu clientii;
- implicare in campaniile Departamentului Marketing;
- studii si rapoarte privind profilul clientilor;
- gestionare baza de date clienti.


CERINTE

- studii superioare (ASE, Relatii Publice si Comunicare);
- cunostinte avansate de utilizare a calculatorului;
- abilitati foarte bune de comunicare si relationare cu clientii;
- experienta in sondaje telefonice - avantaj;
- cunostinte medii de limba franceza si engleza -avantaj;
- rezistenta la stres.


BENEFICII OFERITE

- lucrul intr-un mediu tanar si placut si intr-o echipa profesionista;
- salariul motivant.


DESCRIEREA FIRMEI

Auto Cobalcescu va ofera certitudinea unei supravegheri atente a comportamentului masinii dumneavoastra in perioada de garantie cat si in post-garantie, printr-o performanta activitate de service, care cuprinde intreaga gama de servicii de intretinere si reparare a autoturismelor Renault si Dacia (in calitate de concesionar), precum si pentru alte marci de automobile.