CUSTOMER CARE EXECUTIVE

AUTO COBALCESCU SRL

10-03-2006 | EXPIRA LA 09-04-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- relatia directa cu clientii
- implicare in campaniile Departamentului Marketing
- studii si rapoarte privind profilul clientilor
- gestionare baza de date clienti


CERINTE

- studii superioare (ASE, Relatii Publice si Comunicare)
- cunostinte avansate de utilizare a calculatorului
- abilitati foarte bune de comunicare si relationare cu clientii
- experienta in sondaje telefonice - avantaj
- cunostinte medii de limba franceza si engleza -avantaj
- rezistenta la stres


BENEFICII OFERITE

- lucrul intr-un mediu tanar si placut si intr-o echipa profesionista
- salariul motivant


DESCRIEREA FIRMEI

Auto Cobalcescu va ofera certitudinea unei supravegheri atente a comportamentului masinii dumneavoastra in perioada de garantie cat si in post-garantie, printr-o performanta activitate de service, care cuprinde intreaga gama de servicii de intretinere si reparare a autoturismelor Renault si Dacia (in calitate de concesionar), precum si pentru alte marci de automobile.