Job expirat
- Mentinerea contactului permanent cu abonatii existenti si prospectii prin telefon, fax, mail, scrisori.
- Realizare activitati specifice : ofertare, facturare, creare abonamente, reinnoiri, verificare plati si livrari etc.
- Tratare si rezolvare reclamatii abonati
- Up-datare si verificare a datelor din sistemul informatic de gestiune abonati
- Verificare comenzi website
- Mentinerea contactului ocazional cu furnizorii de servicii de curierat
- Studii superioare
- Experienta in Customer Care prezinta avantaj
- Limba Engleza (Franceza este un avantaj)
- Cunostinte operare PC (Excel, Word)
- Orientare catre client
- Foarte bune abilitati de comunicare
- Persoana organizata, atenta la detalii
- Atitudine responsabila, pozitiva
- Disponibilitate de invatare
- Oportunitati reale de dezvoltare profesionala
- Pachet salarial atractiv
- Colectiv de lucru tanar, dinamic
- Expunere la un mediu de afaceri international
Companie Multinationala de Distributie si Retail Presa si Produse Culturale