Customer Care

ForumConsult

16-05-2009 | EXPIRA LA 22-05-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Customer Care are rolul de gestionare, mentinere si dezvoltare a relatiei cu clientii companiei.
• Gestioneaza relatia cu clientii, ofera consultanta si vine in intampinarea nevoilor acestora
• Efectueaza operatii de ofertare conform procedurilor interne ale companiei
• Monitorizeaza informatii, centralizeaza date si face raportari catre conducerea societatii
• Tine evidenta facturilor emise /primite / incasate
• Urmareste atingerea obiectivelor de mentinere si dezvoltare a relatiei cu furnizorii
• Pregateste si comunica rapoartele specifice


CERINTE

• Studii superioare
• Experienta in relatii cu clientii
• Orientare catre client, abordare proactiva
• Dinamic, gandire analitica, spirit de observatie si intuitie
• Integritate, inzestrat cu spirit de echipa, independent, flexibil
• Abilitati organizatorice dezvoltat


BENEFICII OFERITE

• Conditii de munca foarte bune
• Cursuri de specialitate


DESCRIEREA FIRMEI

FORUM CONSULT RO este o companie specializata in servicii de resurse umane si afaceri. Impreuna cu partenerii nostri, CONSENT MANAGEMENTBERATUNG Austria, raspundem nevoilor dvs., adaugand experienta vestica specificului pietei romanesti.
Pentru a ne cunoaste, accesati www.forumconsult.ro sau www.consent.at.