CUSTOMER CARE

IMPACT SA

30-06-2006 | EXPIRA LA 06-07-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Primeste, inregistreaza, colaboreaza la analiza sesizarilor si solicitarilor clientilor;
Urmareste rezolvarea intr-un timp cat mai scurt a acestor solicitari, in functie de prioritate, conform politicii Companiei;
Colaboreaza cu departamentele implicate in vederea obtinerii informatiilor privind modul de solutionare si termenele de finalizare;
Informeaza clientii referitor la situatia sesizarilor si solicitarilor acestora;
Filtreaza solicitarile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente si transmite o serie de raportari departamentelor implicate;


CERINTE

Studii superioare tehnice sau economice;
Experienta minim 6 luni in relationarea cu clientii;
Cunostinte bune operare PC (Word, Excel);
Abilitati excelente de comunicare si organizare;
Cunoasterea unor notiuni de corespondenta comerciala;
Orientare catre client, persuasiune;
Cunostintele in domeniul constructiilor constituie un avantaj;


BENEFICII OFERITE

Se ofera pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

IMPACT SA este o societatea comerciala pe actiuni, cu capital integral privat ce are drept obiect de activitate constructia de locuinte.
Principalele categorii de servicii oferite sunt dezvoltarea si contractarea de locuinte (vile Deluxe, vile Prestige, vile Freedom, vile Junior) in propriile ansambluri rezidentiale, precum si contractarea de spatii de birouri - clasa A - in Centrul de Afaceri CONSTRUDAVA.