Customer Care

Paper Plus

22-11-2007 | EXPIRA LA 22-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Mentinerea relatiei permanente cu clientii existenti.
- Solutionarea solicitarilor clientilor.
- Urmarirea comenzii clientului pana in momentul livrarii
- Escaladarea clientilor nemultumiti, dupa ce I s-au propus clientului toate solutii pentru remedierea situatiei.
- Preluarea comenzilor de la clienti.
- Promovare produse noi clientilor existenti.
- Prezentare promotii.
- Atingerea obiectivului de vanzari /luna, atat clienti noi cat si clienti vechi.
- Anuntarea clientilor de creantele avute fata de compania Paper Plus si urmarirea platilor pana in momentul achitarii acestora.
- Completarea si aducerea la zi a informatiilor din bazele de date clienti


CERINTE

- excelente abilitati de comunicare negociere, spirit persuasiv
- experienta pe un post similar reprezinta un avantaj
- capacitate de analiza si sinteza,
- cunostinte solide de PC (Word, Excel, PowerPoint)
- limba engleza - reprezinta un avantaj
- orientare spre client
- putere de convingere, tenacitate
- capacitate de a se integra rapid in echipa
- seriozitate si dorinta de afirmare
- persoana dinamica si optimista


BENEFICII OFERITE

SALARIUL MOTIVANT + BONURI DE MASA, DECONTAREA TRANSPORTULUI, PRIME SI BONUSURI IN FUNCTIE DE PERFORMANTE SI COMISION PENTRU TARGET INDEPLINIT.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania Paper Plus importa si distribuie produse din hartie pentru igiena (prosoape pliate, hartie igienica, sapun lichid, solutii curatare, suporturi pentru hartie igienica, prosoape pliate, sapun etc.). Paper Plus distribuie trei brand-uri : Paper Stoc apartinand Paper Plus, Katrin de la Metsa Tissue si Lotus brand al companiei Georgia Pacific. Pentru a vizualiza produsele noastre va rugam accesati www.paperplus.ro.