Job expirat
- Sa asigure un serviciu profesionist in privinta colectarii si livrarii coletelor de la si catre clientii companiei
- Sa colecteze sume cash de la clienti si sa tina o evidenta corecta a monetarului
- Sa raporteze toate detaliile de livrare si ridicare a coletelor catre dispecer, tinand cont de standardele companiei
- Sa informeze clientii despre serviciile si produsele companiei
- Permis auto categoria B (obligatoriu 2 ani experienta)
- Cunostinte de Limba Engleza - cel putin la nivel conversational
- Abilitati de comunicare
- Orientare catre lucrul cu clienti
- Capacitatea de a lucra sub presiune
- Persoana dinamica si motivata
- Salariu atractiv, pe masura efortului depus
- Bonuri de masa
- Asigurare de viata si de accidente
- Bonusuri de performanta
- Posibilitate de avansare in cadrul companiei si altele
Infiintata in 2005, FUTURE HR IMPACT reprezinta o companie cu capital romanesc a carei misiune este aceea de a valoriza resursa umana, intermediind parteneriatul strategic dintre candidati si angajatori.
FUTURE HR IMPACT nu promite! Future HR Impact se angajajeaza.
Obiectivul nostru, al echipei FUTURE HR IMPACT, este sa reprezentam cu succes atat candidatii in obtinerea unui loc de munca potrivit motivatiilor si aptitudinilor lor, cat si companiile ce au nevoie de servicii specializate si prompte.