Courier Account Manager

eMAG.ro

22-09-2015 | EXPIRA LA 22-10-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Gestioneza relatiile cu clietii interni si externi pentru asigurarea procesului de livrare in costurile bugetate si cu indicatorii de performanta agreati. Recomanda imbunatatiri de procese.

Responsabilitati:

•Gestioneza relatiile cu clietii interni si externi pentru asigurarea procesului de livrare intr-un climat de incredere si parteneriat;
•Urmareste respectarea conditiilor comerciale cu clientii, agreate conform contractelor in derulare;
•Propune conditiile comerciale pentru prelungirea contractelor;
•Mentine in permanenta standardele de performanta;
•Recomanda imbunatatiri de procese;
•Identifica, analizeaza si rezolva probleme aparute in procesul de livrare;
•Informeaza in timp util "clientii" interni si externi cu privire la problemele aparute in procesul de livrare;
•Inregistreaza toate reclamatiile primite de la clientii interni si externi propunand solutii de imbunatatire/eliminare;
•Planifica resursele necesare pentru preluarea comenzilor conform bugetului de vanzari;
•Executa in conditii de calitate si eficienta campaniile planificate;
•Verifica si aproba facturile emise pentru activitatile conexe celei de transport, in limitele valorice stabilite in procedurilor interne;
•Respecta graficele de incepere si incheiere a campaniilor;
•Intocmeste si prezinta un raport ( saptamanal, lunar ) asupra activitatii si indeplinirii obiectivelor sale;
•Efectueaza diverse rapoarte solicitate de seful direct;
•Efectueaza si interpreteaza calculele de performanta in procesul de livrare propunanad masuri/actiuni de imbunatatire;
•Efectueaza follow saptmanal cu transportatorul pe baza indicatorilor conveniti (SLA, NPS, etc.);
•Evalueaza lunar personalul din subordine;
•Respecta prevederile regulamentului intern, procedurile de lucru aplicabile in societate si instructiunile primite de la superiori;
•Respecta programul de lucru si durata pauzelor acordate;
•Respecta regulile de protectia muncii si de PSI;
•Raspunde de bunurile materiale luate pe inventar propriu;
•Raspunde de folosirea formularelor cu regim special incredintate;
•Instruieste personalul din subordine, cu privire la aplicarea procedurilor de lucru obligatorii, stabileste proceduri noi daca e cazul, propune schimbarea anumitor proceduri existente daca acestea nu mai sunt aplicabile;
•Construieste si mentine o atmosfera de lucru optima, pozitiva in propria echipa pentru a imbunatati performantele acesteia;
•Dezvolta un sistem competitiv si motivant de recompensare pentru propria echipa.


CERINTE

•Studii superioare (tehnice sau economice);
•Capacitate de analiza si sinteza;
•Bune calitati de organizare si planificare;
•Bune calitati de comunicare si negociere;
•Persoana flexibila si calma;
•Cunostinte temeinice de utilizare Microsoft office;
•Cunostinte temeinice de utilizare PC;
•Capacitate de invatare si utilizare diverse soft-uri pentru activitati conexe activitatii de transport;
•Orientat spre performanta/rezutat;
•Minimum 1 an intr-un post similar sau 2 ani de experienta in transporturi.


BENEFICII OFERITE

• Pachet salarial competitiv;
• Politica de beneficii atractiva;
• Program de integrare intr-o echipa tanara si dinamica;
• Acces la ultimele tehnologii si echipamente IT;
• Acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sapte showroom-uri deschise în Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara, Constanta si Craiova.

In cei 9 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 300 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie.