CORPORATE RELATIONSHIP MANAGER

GarantiBank International NV Sucursala Romania

10-07-2007 | EXPIRA LA 09-08-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Cunoasterea, promovarea si vanzarea produselor bancare destinate corporatiilor;
- Prospectarea piatei si atragerea de noi clienti;
- Participarea activa la cresterea profitabila a portofoliului de clienti si a volumului de afaceri din segmentul Corporate, prin cross-selling;
- Participarea la intalniri cu clientii existenti sau clienti tinta in scopul prezentarii produselor GarantiBank;
- Structurarea pachetelor de credit (propunerile de credit) adaptate nevoilor si specificului clientilor, luand in considerare si nivelul de risc al clientilor;
- Intretinerea permanenta a relatiei cu clientii existenti, asigurandu-le tot suportul zilnic necesar;
- Intocmirea de rapoarte periodice referitoare la intalnirile cu clientii;
- Organizarea si mentinerea la zi a bazei de date cu clienti;


CERINTE

- Studii superioare economice
- Experienta anterioara minim un an pe o pozitie similara in domeniul bancar
- Cunostinte de analiza financiara
- Buna cunoastere a mediului de afaceri local
- Abilitati dezvoltate de vanzare produse bancare
- Bune abilitati de comunicare, prezentare si negociere
- Capacitate dezvoltata de relationare interumana
- Orientare catre client, atitudine proactiva, dinamica
- Spirit de initiativa
- Cunostinte limba engleza nivel avansat
- Bune abilitati de operare PC


DESCRIEREA FIRMEI

GarantiBank este sucursala din România a b¿ncii olandeze GarantiBank International N.V.. Aceasta este de¿inut¿ în totalitate de Garanti Turcia, a treia banc¿ privat¿ din Turcia, având un capital de peste 30 milioane USD. În anul 2005, General Electric Consumer Finance (GECF), una dintre cele 6 divizii specializate din cadrul General Electric (GE), ¿i Grupul Dogus, unul dintre cele mai mari conglomerate din Turcia, au semnat un contract în urma c¿ruia fiecare de¿ine 25,5% din ac¿iunile Garanti Turcia.
Începând cu anul 2007, GarantiBank România folose¿te experien¿a Garanti Turcia pentru a-¿i extinde gama de produse ¿i servicii pentru persoane fizice ¿i IMM-uri, continuînd în acela¿i timp s¿ î¿i dezvolte portofoliul de clien¿i companii.