COPYWRITER

QMC

01-02-2007 | EXPIRA LA 07-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dezvoltarea proiectelor de publicitate:

- Scrierea de texte, ¿copy¿-uri pentru creatiile apartinand clientilor agentiei, care sa atraga atentia cititorilor, determinandu-i sa cumpere un produs sau serviciu sau sa treaca la actiune;
- Copywriting ¿ ul poate include (fara a avea pretentia ca lista sa fie completa): body copy, slogans, headlines, direct mail pieces, taglines, jingle, continutul paginilor web/alte realizari internet, tv / radio script, press releases, sau orice alte materiale scrise incorporate in realizarile publicitare/creatiile agentiei.
- Creatie concepte creative pentru campanii promotionale cu implementare in tv, radio, presa etc;
- Are responsabilitatea finala (aprobarea finala) pentru tot ceea ce inseamna TEXT care iese din agentie; impreuna cu art directorul este responsabil in a veni cu idei creative eficiente, memorabile, realizabile.


CERINTE

- Creativitate. Cultura vizuala;
- Gandire conceptuala si usurinta in comunicare;
- Experienta intr-o agentie de publicitate constituie un avantaj. Portofoliul si studiile in domeniu artelor vizuale constituie un avantaj.
- Disponibilitatea de a lucra peste program atunci cand este nevoie;
- Limba romana la perfectie, limba engleza nivel avansat
- Creativitate, meticulozitate, rezistenta la stres, flexibilitate, dinamism;
- Capacitate de organizare si planificare.


BENEFICII OFERITE

- lucrul intr-o agentie de publicitate tanara, organizata dupa exigentele unei agentii de publicitate profesioniste, cu posibilitatea de a fi rasplatit pe masura efortului depus;
300 - 400 E


DESCRIEREA FIRMEI

Agentie de publicitate fullservice, marketing cu substanta si solutii creative! Strategie, Branding, PR, Conceptie si realizare campanii publicitare, evenimente, promotii.