Job expirat
- Se asigura ca a luat la cunostinta toate elementele brandului/componentele brandului pe care il promoveaza
- Creaza mesaje si slogan-uri menite sa diferentieze brandul si sa ii confere incredere si recunoastere
- Verifica toate materialele pe care le preda astfel incat acestea sunt corect scrise din punct de vedere gramatical si al limbii romane
- Participa la sedintele din cadrul departamentului, propune modalitati, solutii privind promovarea brandului/componentele brandului
- Creaza concepte de evenimente
- Implementeaza strategia si directiile planului de creatie
- Transforma strategiile de marketing in concepte inovative
- Aduce idei privind modalitatea de transmitere a mesajelor
- Studiaza in mod constant piata si, daca este cazul, reformuleaza strategia privind planul de creatie
- Studii superioare in jurnalism, comunicare, limba si literature romana
- Experienta relevanta in domeniu
- Abilitati exceptionale de a comunica in scris
- Cunostinte temeinice de limba romana
- Originalitate
- Capacitate de a intelege natura umana
- Spirit de echipa
- Capacitati de lucru in conditii de stres
- Limba engleza (nivel avansat)
- Cunostinte operare PC (Word, Excel, PowerPoint)
- transport asigurat
- pachet salarial in functie de experienta si abilitati
productie de film si emisiuni TV