Coordonator Vanzari Directe

ROMTELECOM

17-04-2012 | EXPIRA LA 17-05-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Formarea, urmărirea şi supervizarea agenţilor de vânzări directe(agenţi door to door) având ca obiectiv crearea, menţinerea şi creşterea portofoliului de clienţi şi a valorii abonamentelor contractate, prin interacţiunea directă cu aceştia, oferirea suportului pentru soluţionarea problemelor contractuale precum şi promovarea ofertelor comerciale.
• Recrutează, coordonează, evaluează performanţa şi gestionează activitatea agenţilor de vânzări directe, participă la organizarea şi implementarea programelor de instruire.
• Se ocupă de distribuirea listelor de adrese şi alocarea lor către agenţii de vânzări directe.
• Asigură training şi evaluează membrii echipei sale zilnic sau ori de câte ori este nevoie.
• Completează zilnic pontajele agenţilor de vânzări directe.
• Urmăreşte ratele de refuz-discuţie (formular feed-back agent), identifică motivele de refuz ale discuţiei, informează agentul de vânzări rezidenţiale şi propune soluţii de scădere a ratei de refuz pe localitate.
• Se asigură că membrii echipei cunosc oferta de servicii şi procedura de lucru.
• Interacţionează cu clienţii în vederea identificării problemelor acestora şi găsirea soluţiilor corespunzătoare.
• Furnizează informaţiile solicitate de către clienţi, privind serviciile şi produsele specifice comercializate.
• Interacţionează cu alte departamente ale companiei conform cu cerinţele de lucru.
• Informează şeful direct în legatură cu orice problemă care apare, ţinându-l la curent cu activităţile derulate.
• Propune agentului de vânzări rezidenţiale localităţi pe care le consideră a fi cu potenţial de vânzare.
• Utilizează resursele alocate (mijloace de transport şi mijloace comunicatii fixe, mobile) în conformitate cu obiectivele stabilite


CERINTE

• Experienţă de cel puţin 1 an în coordonarea de echipe.
• Experienţă de cel puţin 6 luni în vânzări tip „door to door”.
• Cunoştinţe medii de operare PC.
• Cunoştinţe tehnice generale de telecomunicatii.
• Cunoştinţe generale despre modul de utilizare şi funcţionare a serviciilor oferite de companie.
• Cunoştinţe despre produsele şi serviciile Romtelecom.
• Experienţa relevantă în piaţa de Telecom, este considerată un plus.
• Excelente abilităţi de comunicare si negociere.
• Abilităţi de coordonare.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...