COORDONATOR VANZARI AUTOUTILITARE

Confidential

28-06-2008 | EXPIRA LA 04-07-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Defineste si implementeaza strategia de vanzari autoutilitare
• actioneaza ca principal contact intre departamentul in care isi desfasoara activitatea si dealer / potential dealer;
• mentine legatura cu personalul din departamentele financiar si service in vederea asigurarii celor mai bune servicii pentru clienti/dealer atat inainte cat si dupa livrare;
• indeplineste planl anual de vanzari, atat ca numar unitati cat si ca, gross profit, pe segmentul sau de produs (auto utilitare);
* implicarea / promtitudinea in gasirea solutiilor optime fata de grijile / nevoile clientilor;
* modul de efectuare test / drive;
* explicatiile in privinta garantiei, programului de intretinere service si al costului acestuia;
* explicatiile financiare - leasing si asigurare, mod de inregistrare contabila;
* explicatiile si urmarirea documentelor de finantare;
• oferteaza verbal si scris in limitele stricte ale listelor de dotari, preturi si a celorlalte informatii prezentate de catre alte departamente ( termen de livrare, vamuire, inmatriculare,ect. )
• creioneaza o comanda lunara catre producator pe baza specificatiilor actuale sau cele viitoare, a unei comenzi ferme ce va fi supusa spre aprobare superiorului direct;
• centralizeaza comenzile pentru autoutilitarele de la reteaua de dealeri;
• sustine cursurile de prezentare catre reteaua de distributie HAR, pentru produsele noi;
• elaboreaza baza de date a potentialii clienti (dealeri) cu care este in contact;
• prospecteaza piata in vederea atragerii de noi clienti(dealeri;)
• cunoaste produsele promovate, lista de preturi a acestora, a intervalelor si costului de intretinere, a ofertelor de finantare si asigurare, a altor informatii conexe;
• cunoaste produsele oferite de competitie;
• promoveaza o imagine pozitiva a companiei in relatiile cu clientii, furnizorii si alte persoane


CERINTE

• Experienta vanzari auto – utilitare
• Capacitatea de a elabora si implementa strategii, de a defini si dezvolta o noua linie de business
• Operarea cu o baza de date (Excel, Access, Power Point);
• Excelente abilitati de interelationare personala, excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala, flexibilitate, sociabilitate, capacitate de negocirere, initiativa, spirit analitic, capacitate de organizare, capacitate de a lucra sub stres, autonomie, corectitudine, dinamism, capacitate de lucru cu termene limita;
• Cunostinte de limba engleza.


BENEFICII OFERITE

The successful candidates will be offered an excellent opportunity to develop a solid career in a strong and very dynamic business .