Coordonator Servicii Clienti

Bancpost SA

18-12-2006 | EXPIRA LA 24-12-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Postul este situat in unitatile din reteaua Bancpost si are ca scop oferirea informatiilor si asigurarea serviciilor clientilor existenti, atragerea de noi clienti, in vederea promovarii produselor si serviciilor oferite de banca in baza unor indicatori cantitativi si calitativi stabiliti de conducerea bancii.
Principalele responsabilitati:
- Analizeaza solicitarile clientilor, face sugestii alternative corespunzatoare fiecarui client si solutioneaza problemele aparute.
- Verifica intreaga activitate desfasurata in compartimentul pe care il coordoneaza.
- Stabileste relatii stranse si de lunga durata cu clientii venind in intampinarea solicitarilor acestora.
- Se preocupa si raspunde de cunosterea in detaliu a produselor si serviciilor bancii, oferite in vederea transmiterii catre clienti de informatii corecte si complete precum si pentru oferirea de produse complementare in cadrul actiunilor de vanzari incrucisate.
- Asigura, atat direct, cat si prin intermediul personalului din subordine o atitudine pro-activa fata de clienti, avand ca scop mentinerea/cresterea gradului de satisfactie a acestora fata de serviciile oferite precum si oferirea de produse complementare in cadrul actiunilor de vanzari incrucisate.
- Verifica si semneaza toata documentatia impusa de ¿Procedurile de deschidere conturi curente pentru clientii personae fizice¿ si de ¿Procedura de deschidere sau lichidare cont deposit la termen¿
- Autorizeaza tranzactiile effectuate de telleri/ofiteri servicii clienti din subordine.
- Asigura aplicarea intocmai a legislatiei romanesti si a normelor aporbate de centrala bancii, privind politica si procedurile de cunostere a clientilor, de prevenire si combatere a spalarii banilor si de pastrare a secretului profesional.
- Preia propunerile/sugestiile referitoare la activitatea compartimentului, transmise de clienti, si le comunica Sefului Agentiei.
- Rezolva reclamatiile si sesizarile clientilor referitoare la problemele ce le coordoneaza.


CERINTE

- Studii superioare, de preferinta in domeniul economic;
- Experienta de minim doi ani in domeniul bancar si/sau servicii clienti;
- Cunostinte operare PC si cunostinte de limba engleza;
- Abilitati de comunicare, coordonare, vanzare si negociere;
- Orientare catre clienti si rezultate;
- Abilitatea de a lucra cu cifrele;
- Initiativa, flexibilitate, adaptabilitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Bancpost se afla in plin proces de modernizare, proces care vizeaza repozitionarea retelei de unitati pe piata, optimizarea operatiunilor, sustinute de implementarea unui sistem informatic centralizat, adoptarea unei identitati corporative care sa reflecte apartenenta la grupul Eurobank EFG, precum si sporirea atractivitatii ofertei de produse si servicii.
Bancpost si-a construit in cei peste 14 ani de existenta un bun renume in tara si in strainatate, lucru confirmat, de altfel, de prestigioasa publicatie The Banker, membra a Grupului de Presa Financial Times, care a desemnat Bancpost Banca Anului in Romania, editia 2004, precum si de renumita publicatie Euromoney care a oferit Bancii premiul Cea mai buna banca din Romania in anul 2005 pentru guvernanta corporativa.
Prin obiectivului sau declarat de a deveni una dintre primele 3 banci din Romania, Bancpost si-a propus o misiune extrem de ambitioasa. Pentru a atinge acest deziderat banca va adopta o politica agresiva de cucerire a segmentelor de piata, oferind o gama de produse si servicii de inalta calitate, bine gestionata, eficienta si atractiva.
Suntem convinsi ca veti gasi in Bancpost atat o echipa tanara, activa si deschisa, dar si un mediu profesionist in care va veti putea dezvolta o cariera de succes.