Coordonator Servicii Clienti

Bancpost

24-10-2007 | EXPIRA LA 23-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Ofera informatii si servicii clientilor existenti si atrage noi clienti, cu scopul promovarii produselor si serviciilor bancare si indeplineste bugetele calitative si cantitative stabilite de Seful de Agentie;
- Analizeaza solicitarile clientilor, face sugestii alternative corespunzatoare fiecarui client si solutioneaza problemele aparute;
- Verifica intreaga activitate desfasurata in compartimentul pe care il coordoneaza;
- Se preocupa si raspunde de cunosterea in detaliu a produselor si serviciilor bancii, oferite in vederea transmiterii catre clienti de informatii corecte si complete precum si pentru oferirea de produse complementare in cadrul actiunilor de vanzari incrucisat;
- Asigura o atitudine pro-activa fata de clienti, avand ca scop mentinerea/cresterea gradului de satisfactie a acestora fata de serviciile oferite precum si oferirea de produse complementare in cadrul actiunilor de vanzari incrucisate;
- Verifica si semneaza toata documentatia impusa de Procedurile de deschidere conturi curente pentru clientii personae fizice” si de “Procedura de deschidere sau lichidare cont deposit la termen;
- Autorizeaza tranzactiile effectuate de telleri/ofiteri servicii clienti din subordine;
- Preia propunerile/sugestiile referitoare la activitatea compartimentului, transmise de clienti, si le comunica Sefului Agentiei;
- Rezolva reclamatiile si sesizarile clientilor referitoare la problemele ce le coordoneaza.


CERINTE

- Studii superioare, de preferinta in domeniul economic;
- Experienta de cel putin un an in domeniul bancar si/sau servicii clienti;
- Cunostinte operare PC si cunostinte de limba engleza;
- Abilitati de comunicare, coordonare, vanzare si negociere;
- Orientare catre clienti si rezultate;
- Abilitatea de a lucra cu cifrele;
- Initiativa, flexibilitate, adaptabilitate.


DESCRIEREA FIRMEI

Bancpost, membra a grupului EFG Eurobank Ergasias SA, este una dintre cele mai importante banci din Romania, oferind produse si servicii bancare de prim rang special concepute sa satisfaca cele mai exigente dorinte ale clientilor corporativi, de retail si ale persoanelor fizice cu statut financiar ridicat din România si este consecventa unei filozofii de afaceri orientata spre client. Ne respectam partenerii de afaceri si angajatii, incercam sa cream mediul de lucru ideal si conditiile prielnice pentru parteneriate win-win de lunga durata.