Coordonator Relatii Clientela

Banca Romaneasca

18-10-2008 | EXPIRA LA 24-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Promoveaza serviciile si produsele bancii, dezvolta si mentine relatiile cu clientii potentiali si existenti;
- Supervizeaza activitatea zilnica de back office din cadrul sucursalei;
- Asigura asistenta in rezolvarea tuturor aspectelor operationale din cadrul sucursalei;
- Asigura suport operational eficient pentru activitatea de retail si corporate;
- Raspunde de raportarile interne si externe ale sucursalei;


CERINTE

- Studii superioare economice (diploma de licenta);
- Minim 3 ani experienta in domeniul operatiunilor bancare;
- Experienta intr-o pozitie de coordonare constituie un avantaj;
- Cunostinte solide despre produse si servicii bancare, instrumente de plata;
- Initiativa, abilitati de organizare si de rezolvare a problemelor;
- Cunoasterea limbii engleze - nivel avansat;
- Abilitati foarte bune de relationare si de vanzare;
- Capacitate de a lucra sub presiune;
- Capacitate de decizie.


DESCRIEREA FIRMEI

In noiembrie 2003, cel mai mare grup financiar din Europa de sud-est, grupul National Bank of Greece (NBG), a achizitionat pachetul majoritar la Banca Romaneasca.

Datorita suportului financiar al actionarului sau majoritar, National Bank of Greece, in februarie 2006, Banca Romaneasca si-a majorat capitalul social cu 68 milioane Euro, ajungand in prezent la o valoare de peste 112 milioane euro. In prezent este detinuta in proportie de 88,70% de National Bank of Greece, si 10,18% de Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare.

Grupul NBG are o prezenta puternica in 5 tari din Sud-Estul Europei, o retea in plina dezvoltare de peste 850 de sucursale, 21.000 de angajati si o cota de piata regionala de aproximativ 10% din creditele acordate persoanelor fizice.