Coordonator regional vanzari

BRD - Groupe Societe Generale

18-09-2007 | EXPIRA LA 18-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Organizeaza intalniri comerciale in zona coordonata.
Ofera suport din perspectiva tehnica si/sau comerciala.
Organizeaza si sustine scurte stagii de formare profesionala.
Participa la elaborarea si lansarea unor noi produse comerciale.


CERINTE

Experienta de 3-5 ani in vânzarea de produse de asigur¿ri sau in vanzarea de servicii financiare.
Abilit¿¿i de animare comerciala ¿i de negociere.
Excelente abilitati de comunicare si prezentare.
Motivat de implicarea în dezvoltarea unor noi proiecte.
Bune cuno¿tin¿e despre pia¿a asigur¿rilor.
Disponibilitate pentru deplas¿ri.
Englez¿/Francez¿ – vorbit ¿i scris – fluent;
Studii superioare.


BENEFICII OFERITE

Oportunitatea de a implementa ¿i dezvolta un nou proiect de anvergur¿.
Domeniu într-o continu¿ expansiune.
Pachet salarial motivant.


DESCRIEREA FIRMEI

Sa ai oameni pregatiti
pentru o piata in crestere

Am situat performanta in centrul politicii noastre de resurse umane si am plecat de la principiul ca pentru a fi performant, personalul nostru trebuie sa fie competent, motivat si integrat intr-un climat social favorabil.


Un dinamism al recrutarilor fara precedent

In ultimii 2 ani, BRD a fost cel mai important creator de locuri de munca din sistemul bancar romanesc.

Diversitatea a fost cuvantul cheie al politicii noastre de recrutare : am angajat persoane tinere, debutante , dar si persoane cu experienta , am angajat barbati, dar si mai multe femei, romani, dar si alte nationalitati, am angajat persoane cu studii universitare, dar si persoane cu studii medii provenind din domenii de activitate diferite (economic – finante, juridic, filologie, jurnalistica, industrie, servicii, comert).

In paralel, persoanele tinere cu potential de evolutie spre functii manageriale si-au regasit in cadrul bancii noastre programe de integrare si dezvoltare personala fara echivalent , cum ar fi : Programul “O Cariera Comerciala” sau Programul “Tineri Inspectori”.


O dezvoltare a competentelor in permanenta schimbare

Formarea profesionala este elementul principal al dezvoltarii competentelor colaboratorilor nostri. Aceasta este astfel conceputa incat sa raspunda nevoilor individuale de evolutie a competentelor fiecarui salariat , dar si nevoile generale identificate la nivelul bancii. Satisfactia clientilor nostri se amelioreaza permanent pentru ca grija pe care le-o purtam se regaseste la toate nivelurile de formare profesionala.


Cariere pline de oportunitati

Sa ai persoana potrivita la locul potrivit si momentul potrivit si sa anticipezi evolutiile pietei reprezinta provocarea cotidiana a fiecarei entitati din banca. Politica de gestiune a carierei se bazeaza pe o stransa colaborare intre salariati, manageri si specialistii de resurse umane.
Mobilitatea geografica si/sau functionala contribuie in mod semnificativ la dezvoltarea competentelor si performantelor salariatilor, raspunzand in acelasi timp si nevoilor bancii.