COORDONATOR PROIECTE CERCETARE CANTITATIVA

eResearch Corp

26-09-2009 | EXPIRA LA 02-10-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Participa la briefing-ul realizat de client si ofera consultanta de specialitate clientului cu privire la obiectivele de cercetare propuse;
- Realizeaza oferta de cercetare precum si instrumentele de cercetare conform obiectivelor stabilite cu clientul (chestionarele vor fi implementate folosind softurile companiei)
- Coordoneaza procesul de culegere a datelor pentru cercetarile pe care le conduce (fie online, fie offline), realizeaza esantionarea si valideaza datele obtinute (realizeaza, curata si intretine bazele de date);
- Face analiza statistica a datelor folosind soft-uri specializate;
- Interpreteaza datele provenite din cercetare si redacteaza rapoartele finale de cercetare;
- Respecta dead-line-urile asumate pentru proiectele pe care le coordoneaza;
- Prezinta in fata clientului raportul final de cercetare, concluziile acestuia si intocmeste recomandari cu privire la pasi urmatori;
- Creeaza estimarile de buget pentru cercetarile pe care le conduce;
- Colaboreaza cu ceilalti specialisti in cercetare ai companiei in vederea propunerii unor proiecte de cercetare complexe.


CERINTE

Studii in sociologie, statistica sau marketing;
Minim 3 ani de experienta in cercetarea de piata (coordonarea de proiecte de cercetare cantitativa on-line constituie un avantaj);
Persoana proactiva;
Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor;
Cunostinte avansate de limba engleza;
Utilizare softuri de analiza statistica si Office la nivel avansat;
Cunostinte despre mediul online;
Cunostinte minime de brand management.


DESCRIEREA FIRMEI

eResearch Corp este o companie specializata in servicii de cercetare online. eResearch efectueaza atat cercetari cantitative cat si calitative si detine un Panel propriu de peste 10.000 respondenti. In cursul acestui an compania eReaserch Corp lanseaza o intreaga serie de instrumente si servicii dedicate activitatii de marketing. Toate aceste instrumente vor fi bazate pe tehnologii specifice mediului online, pe concepte care si-au testat deja eficienta pe alte piete sau pe metodologii de cercetare originale.