COORDONATOR PROIECTE CERCETARE CALITATIVA

eResearch Corp

26-09-2009 | EXPIRA LA 02-10-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Participa la briefing-ul realizat de client si ofera consultanta de specialitate clientului cu privire la obiectivele de cercetare propuse;
- Realizeaza oferta de cercetare precum si instrumentele de cercetare conform obiectivelor stabilite cu clientul (elaboreaza atat ghidurile de focus grup/ interviu etc., cat si materialele auxiliare ghidurilor);
- Coordoneaza procesul de recrutare pentru cercetarile pe care le conduce (fie online, fie offline);
- Modereaza focus-grupurile/ interviurile de profunzime sau interactioneaza cu respondentii in formele specifice cercetarii calitative;
- Redacteaza rapoartele finale de cercetare si respecta deadline-urile asumate pentru proiectele pe care le coordoneaza;
- Prezinta in fata clientului raportul final de cercetare, concluziile acestuia si intocmeste recomandari cu privire la pasi urmatori;
- Creeaza estimarile de buget pentru proiectele de cercetare pe care le conduce;
- Colaboreaza cu ceilalti specialisti in cercetare ai companiei in vederea propunerii unor proiecte de cercetare complexe


CERINTE

Studii in sociologie sau psihologie;
Minim 3 ani de experienta in cercetarea de piata (coordonarea de proiecte de cercetare calitativa on-line constituie un avantaj);
Persoana empatica, cu bune capacitati de relationare interpersonala;
Persoana proactiva;
Capacitate de analiza si sinteza a informatiilor;
Cunostinte avansate de limba engleza;
Utilizare Office la nivel avansat;
Cunostinte despre mediul on-line;
Cunostinte minime de brand management


DESCRIEREA FIRMEI

eResearch Corp este o companie specializata in servicii de cercetare online. eResearch efectueaza atat cercetari cantitative cat si calitative si detine un Panel propriu de peste 10.000 respondenti. In cursul acestui an compania eReaserch Corp lanseaza o intreaga serie de instrumente si servicii dedicate activitatii de marketing. Toate aceste instrumente vor fi bazate pe tehnologii specifice mediului online, pe concepte care si-au testat deja eficienta pe alte piete sau pe metodologii de cercetare originale.