Coordonator parc auto si transport international

ABC Human Capital

14-03-2008 | EXPIRA LA 13-04-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru are ca obiect de activitate proiectarea si executia lucrarilor de constructii si instalatii, precum si executia de transporturi si expeditii internationale si interne.
Cu o experienta de mai bine de 14 ani pe piata, compania imbina metodele clasice cu tehnologiile moderne pentru a oferi clientilor sai servicii de un inalt nivel profesional.

Responsabilitatile postului:
- Gestionarea parcului auto;
- Organizarea si optimizarea rutelor conform capacitatii autovehiculelor;
- Intretinerea tehnica si asigurarea functionalitatii parcului auto;
- Coordonarea si supravegherea activitatii conducatorilor auto;
- Analiza reclamatiilor pentru pierderi sau defectiuni;
- Intocmirea documentelor de transport.;
- Reprezentarea firmei in relatiile cu tertii: ARR, RAR, IJP, societati de asigurari etc


CERINTE

- Minim un an experienta pe un post similar
- Cunostinte de limba engleza la nivel avansat
- Cunostinte solide de legislatie in domeniul transporturilor internationale
- Capacitate de organizare si analiza
- Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
- Capacitate de a evalua si de a lua decizii in timp util
- Studiile superioare sau traininguri in domeniu constituie avantaj.


BENEFICII OFERITE

- Oportunitatea dezvoltarii carierei in cadrul unei companii solid organizate;
- Mediu si conditii de lucru deosebite;
- Posibilitati reale de avansare;
- Pachet salarial corespunzator performantelor.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorii companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

ABC Human Capital poate fi juristul personal pe probleme de legislatie a muncii, recrutorul eficient si rapid, administratorul resurselor umane, provider-ul de leasing de personal, evaluatorul psiho-profesional neutru si competent, pe scurt: PARTENERUL DE AFACERI DISCRET SI EFICIENT.