Coordonator Operatiuni Clienti - Departament Tehnic

UPC Romania S.A.

26-11-2010 | EXPIRA LA 02-12-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Urmareste generarea corecta, preluarea si rezolvarea ordinelor de lucru de orice natura (instalare, reconectare, transfer, deconectare) pentru clientii rezidentiali si business
• Realizeaza Audit Calitativ pentru lucrarile executate de catre tehnicienii proprii, cat si cei ai firmelor subcontractoare(deranjamente, instalari, reconectari, transferuri, deconectari)
• Urmareste reducerea numarului de locuinte conectate ilegal
• Urmareste recuperarea CPE-urilor de la clienti conform listelor de Audit
• Asigura utilizarea eficienta a echipamentelor avute in dotare si monitorizeaza stocurile personale ale tehnicienilor si ale firmelor subcontractoare
• Urmareste aprovizionarea cu materialele si echipamentele necesare, in acord cu procedurile interne ale companiei, pentru tehnicienii din subordine si pentru firmele subcontractoare.


CERINTE

• Experienta in managementul echipei – minim 2 ani
• Experienta in domeniul telecomunicatii – minim 2 ani
• O foarte buna cunoastere a sistemului de transmisie prin cablu
• Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul : Word, Excel
• Permis auto - B
• Cunostinte medii de limba engleza
• Orientare catre rezultate; proactivitate
• Orientare spre actiune si atingerea obiectivelor stabilite
• Managementul resurselor umane
• Cunostinte de baza in contabilitate


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.