COORDONATOR MERCHANDISING

City Pharma

19-07-2010 | EXPIRA LA 25-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Realizarea si implementarea planogramelor in farmacii;
- Pozitionarea produsele la raft conform standardelor stabilite;
- Asigurarea celor mai bune conditii pentru expunerea si vanzarea produselor;
- Semnalizarea corespunzatoare in farmacii a campaniilor promotionale sau de promovare;
- Culegerea de date pentru studii de piata pe diferite categorii de produse;
- Training si suport acordat personalului din farmacii privind politica de merchandising in farmacii.


CERINTE

- Studii superioare - profilul Economic constituie un avantaj;
- Cursuri de specialitate: merchandising sau marketing;
- Experienta relevanta in FMCG;
- Experienta in domeniu - minim 3 ani;
- Permis auto.


BENEFICII OFERITE

- Salariu motivant;
- Telefon de serviciu;
- Mediu de lucru placut;
- Posibilitatea perfectionarii in domeniu.


DESCRIEREA FIRMEI

Cu o experienta de peste 7 ani pe piata produselor farmaceutice din Romania, Hermes Pharma detine astazi o retea de peste 100 de farmacii in toate judetele tarii.
Incepand cu anul 2004, Hermes Pharma isi promoveaza lantul de farmacii sub brandul City Pharma, exprimand un nou concept de farmacie, deschis familiei tinere, dinamice, moderne. Sloganul - Prieteni de familie - reflecta intru totul aceasta directie.
City Pharma este farmacia care intelege cel mai bine nevoile pacientilor ei, oferindu-le exact ceea ce au nevoie intr-un cadru placut si prietenos, punand la dispozitia acestora un portofoliu diversificat si complet de produse: medicamente, parafarmaceutice, cosmetice, dermocosmetice, produse pentru ingrijirea si cresterea copiilor.
Calitatea serviciilor oferite pacientilor nostri se datoreaza faptului ca intreaga echipa City Pharma impartaseste acelasi set de valori: profesionalism, responsabilitate, calitate, corectitudine, incredere, implicare.
Competentele angajatilor nostri definesc succesul City Pharma.
Suntem o companie dinamica, aflata in plina dezvoltare, o companie care pune pe primul plan omul, fara de care obiectivele de business nu se pot atinge.