Job expirat
- Urmarirea efectuarii livrarilor: verificarea actelor, programari corecte, coordonarea echipei de livrari
- Mentinerea legaturii cu reprezentantii din tara si asistenta acestora (comenzi, livrari, acte necesare, alte cheltuieli)
- Asistenta pentru toate departamentele in ceea ce priveste achizititiile necesare pentru buna desfasurare a activitatii
- Asigura asistenta pentru clientii care apeleaza la solutii de finantare (leasing sau credite). Completarea cu informatii detaliate a mapei de consultanta pe care o oferim clientilor nostri
- Coordoneaza proiectelor de amenajare, renovare, decorare a spatiilor firmei : cautarea si contactarea de noi furnizori , negocierea de preturi cu furnizorii, urmarirea respectarii termenelor, etc
- Realizeaza diferite rapoarte de cheltuieli
- Studii superioare
- Cunostinte temeinice de limba engleza
- Foarte bune cunostinte PC ( Word, Excel, Outlook, Internet)
- Experienta in achizitii/coordonare livrari
- Experienta in raportare vanzari/stocuri
- Persoana foarte bine organizata si minutioasa, cu abilitati de negociere, spirit analitic, putere de decizie, personalitate puternica, cu spirit antreprenorial
- Persoana ambitioasa, dornica sa invete
- Abilitati dezvoltate de relationare interumana - amabila, placuta, comunicativa, flexibila
- Salariu atractiv
- Mediu placut
- Bonusuri si prime ocazionale
- Posibilitati de crestere si dezvoltare a carierei
- Telefon mobil cu minute incluse
Career Solution Group specialises in the recruitment of business professionals at all levels from Managing Director to entry level in different areas of industry ¿ construction, FMCG, IT, banking, technical, pharmaceutical, market research, etc.